O data cu cresterea fara precedent a vanzarilor de automobile pe piata romaneasca, companiile de tuning auto, care pana ieri se numarau pe degetele de la o mana, au cunoscut o adevarata explozie.
Indiferent daca vorbim despre modificarile externe sau interne ale masinii, caci tuningul asta presupune - modificarea unui automobil de serie - firmele romanesti au inceput sa castige bani din ce in ce mai frumosi de pe urma doritorilor de astfel de schimbari. Astfel, acestea s-au specializat pe diferite segmente ale tuningului, ca resoftarea chipului sau chiptuning, care presupune, cu ajutorul unui soft special, rescrierea informatiei existente pe chipul de fabrica al masinii cu scopul maririi puterii automobilului, vanzarea de jante de aliaj, kituri exterioare, sisteme de usi lambo-doors, neoane under car kit, viniluri, autocolante, sisteme xenon, oglinzi retrovizoare si tobe sport etc. pentru tuningul exterior - caroserie, langa acestea au aparut si vanzarea de turbine, intercoolere, pop-off, blow-off valve, sisteme de admisie directa, evacuare sport inox, axe cu came, pistoane, placute de frane, discuri ventilate, ambreaje sport pentru tuningul de motor.
SUPER SISTEME AUDIO. De asemenea, o alta activitate a acestor firme presupune si oferirea spre vanzare de sisteme audio de inalta calitate (Clarion, Pioneer, Ground Zero, Mac audio, Dls, Phase, Helix, Jl, ) si in special sisteme de sunet dedicate competitiilor audio, dvd, monitoare, sisteme coaxiale de difuzoare, bass, tuburi de bass, amplificatoare, tv tunner, antene interioare si exterioare, modulatoare fm. La acestea se adauga elementele de tuning intern ca scaune sport, ceasuri de bord, turometre, centuri, capete de schimbatoare sport, volane sport, neoane, sisteme parking, decoruri interioare de inox etc. Un sistem audio de inalta fidelitate, de exemplu, poate ajunge si la peste 5.000 de euro, iar dorit