eMAG estimează vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, pe 22 noiembrie, de Black Friday, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie, se arată într-un comunicat de presă.
"Reduceri mari, stocuri mari, livrări încheiate până de Ziua Naţională, pe scurt, suntem pregătiţi pentru cel mai mare pariu de până acum: 200.000 de comenzi într-o singură zi şi peste 4 milioane de vizite pe site", a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.
F.A. eMAG estimează vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, pe 22 noiembrie, de Black Friday, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie, se arată într-un comunicat de presă.
"Reduceri mari, stocuri mari, livrări încheiate până de Ziua Naţională, pe scurt, suntem pregătiţi pentru cel mai mare pariu de până acum: 200.000 de comenzi într-o singură zi şi peste 4 milioane de vizite pe site", a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.
F.A.