Potenţialul de dezvoltare în parteneriat cu Adevărul Holding este de ordinul milioanelor de euro. Exclusivitatea în distribuirea produselor Adevărul Holding, foarte apreciate de clienţi, garantează câştigarea pariului cu piaţa.
Pe o piaţă relativ dificilă, cum este cea de carte şi produse multimedia, Adevărul Holding a lansat o provocare-surpriză pentru investitorii mai mult sau mai puţin îndrăzneţi: franciza „Librăriile Adevărul". Faptul că atât cărţile, cât şi ziarele, revistele, DVD-urile şi celelalte produse publicate sub sigla „Adevărul" s-au vândut ca pâinea caldă la fiecare apariţie a impulsionat dezvoltarea librăriilor holdingului. Astfel că acum franciza „Librăriile Adevărul" se prezintă ca o oportunitate de afaceri greu de ignorat.
Un milion de produse pe an
Concret, în cele 10 librării proprii se vând peste un milion de produse la preţul mediu de 2,6 euro, de unde rezultă o cifră de afaceri de aproximativ trei milioane de euro pe an şi, în consecinţă, o eficienţă maximă a utilizării suprafeţei comerciale. Librăriile deja existente ale Adevărul Holding se află în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Craiova, Constanţa, Galaţi şi Braşov.
Mai trebuie spus că produsele Adevărul Holding - cărţi, DVD-uri cu filme, muzică şi desene animate purtând semnături celebre - se găsesc doar în librăriile proprii după ce sunt lansate, împreună cu ziarul din momentul apariţiei, la chioşcuri. A avea exclusivitate în distribuţia acestora înseamnă un pariu câştigat din start, ne explică Mihai Leonard Ghebrea, manager de proiect în cadrul Diviziei Librării Adevărul. Acestea ar fi doar câteva dintre principalele argumente pentru care holdingul a lansat recent franciza „Librăriile Adevărul", propunând un parteneriat prin care investitorii se pot alătura unui sistem ce şi-a dovedit deja succesul pe piaţă.
Startul s-a dat la Focşani
La s