Luna octombrie a fost una fasta pentru activitatea comerciala Mercedes-Benz Cars, vanzarile germanilor crescand cu aproape 12%, fata de luna a zecea a anului 2006. Vanzarile la zece luni pentru divizia care contine Mercedes-Benz, Smart si Maybach se pastreaza la parametrii inregistrati in anul precedent, plusul fiind de 2 %.
In octombrie 2007, cei din Stuttgarrt au livrat prin divizia de automobile un numar de 114.600 de unitati, mai mult cu 11,8% fata de luna corespondenta a anului precedent. Pe langa C-Class-ul de la Mercedes care a inregistrat cresteri si marca Smart a fost un factor care a contribuit la pastrarea trendului ascendent al vanzarilor. Totalul automobilelor livrate in cele zece luni ale anului a ajuns la 1.056.900 de unitati, cu o crestere de 1%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Automobilele purtand steaua Mercedes-Benz s-au comercializat, in luna recent incheiata, in 103.200 exemplare, cu un plus de 10%, fata de luna octombrie a a anului anterior. In cele zece luni comenzile pentru modele marcii au ajuns la valoarea de 976.600 unitati, cu 1,9% mai mult decat in perioada ianuarie-octombrie 2006.
Smart, cealalta marca inglobata in divizia de automobile Mercedes-Benz, a crescut in prima luna din ultimul trimestru cu 28,7% pana la 10.700 unitati livrate. Performanta in cele zece luni scurse nu a fost una la nivelul asteptarilor, vanzarile brandului, reprezentativ pentru modelele de clasa mini, s-au diminuat cu 16,6% atingand 60.300 de unitati.
Bestseller-ul din gama Mercedes-Benz ramane in ultima luna C-Class, comenzile onorate in octombrie ajungand la aproape 30.000, cu o crestere de 136% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De la lansarea din martie 2007 pana in prezent, 130.000 de noi C-Class au ajuns in garajele clientilor.
Limuzinele de lux S-Class au reusit sa isi mentina acelasi nivel de vanzari