Liliana Caimacan ocupa din vara anului trecut functia de european manager for male brands la Unilever Germania, creand astfel strategia de brand la nivel european pentru brandurile pentru barbati ale gigantului din FMCG. Liliana Caimacan a povestit pentru Wall-Street.ro parcursul sau in Unilever, ce a invatat in mai bine de 15 ani de marketing si cum vede viitorul in acest domeniu.
Liliana Caimacan lucreaza de circa 10 ani in Unilever si de 15 ani in marketing. “Mi-am inceput cariera la Unilever South Central Europe acum mai bine de 10 ani, in departamentul de marketing, pe pozitia de marketing assistant pentru deodorante. Inca din timpul facultatii mi-am dorit sa lucrez int-o companie multinationala, unde activitatile de marketing aveau un rol foarte important”, povesteste Liliana Caimacan.
“Inca de la inceput, in Unilever am invatat ce inseamna lucrul in echipa. Apoi am aflat ce iti trebuie ca sa fii un bun project leader, cum sa conduci o echipa formata din oameni cu functii diferite, cum sa descoperi care sunt nevoile consumatorilor si cum poti raspunde acestor nevoi, cum sa dezvolti campanii integrate de marketing care sa raspunda in mod eficient asteptarilor consumatorilor din 8 tari din regiunea Balcanilor”, povesteste Liliana Caimacan.
Astfel, cu experienta de peste 4 ani (in marketing, certare de piata si vanzari) acumulata in alte companii (Sensiblu si KRKA Slovenia), Liliana Caimacan a ajuns in 2002 in Unilever. In 2010, ea a fost promovata la ca senior brand manager la Unilever Germania, iar anul trecut a fost numita european manager pentru brandurile pentru barbati in cadrul companiei.
Cum s-ar caracteriza ca manager?“Consider ca sunt un excelent profesionist care iubeste sa lucreze intr-o echipa la fel de profi. Am atins nivelul de maturitate in marketing, ceea ce imi permite sa acord mai mult din timpul meu consolidarii ec