În apropierea clădirii Guvernului, dar şi în mai multe zone din Capitală, au apărut peste noapte bannere cu numele actualului director general al Metrorex, Aurel Radu, şi al consilierului său, Cosmin Dinescu, alături de mesajul „O echipă pentru <
Bannerele cu iz de campanie electorală pentru conducerea Metrorex puteau fi văzute recent fluturând pe stâlpi în zona Guvernului, dar şi a Gării de Nord.
Ciudat, însă, este că instituţia spune că nu a fost cea care a solicitat afişarea bannerelor.
„Nu cunoaştem persoana (persoanele) care au dispus să fie afişate aceste bannere. Nu avem informaţii privind rolul şi bugetul acestei campanii. Din observaţiile noastre, am sesizat prezenţa acestor bannere în apropierea Ministerului Transporturilor”, se arată în răspunsul primit de gândul de la Metrorex.
Ce spune Primăria Sectorului 1
Reprezentanţii biroului de presă al Primăriei Sectorului 1 au precizat pentru gândul că Primăria nu a emis aviz pentru afişarea bannerelor, menţionând însă că deja „a fost emisă dispoziţie de desfiinţare a bannerelor”, după ce "primăria s-a autosesizat în acest caz".
Ei nu au putut preciza cine a avizat afişarea bannerelor şi nici cine a solicitat desfiinţarea lor.
"Război" cu firmele de panotaj
Pe de altă parte, conducerea Metrorex şi-a exprimat intenţia de a rezilia contractul cu Spectacular, una dintre cele patru firme care asigură panotajul pentru Metrorex, potrivit informaţiilor obţinute de gândul.
Panotajul de la Metrorex este gestionat de patru firme: Beta Cons (contract semnat în 2003), Lemon Design (contract semnat din 2004), Sindomet Servcom (din 2007) şi Spectacular (2011). Pe scurt, aceste firme găsesc clienţi pentru publicitatea