Peste 10 milioane de accesări simultane şi 100 milioane de internauţi pe Messenger Seria de concerte Live Earth, difuzate pe internet, pe 7 iulie, a permis portalului MSN, filiala internet Peste 10 milioane de accesări simultane şi 100 milioane de internauţi pe Messenger Seria de concerte Live Earth, difuzate pe internet, pe 7 iulie, a permis portalului MSN, filiala internet a Microsoft care a avut exclusivitate pe eveniment, înregistrarea unui record istoric de audienţă: peste 10 milioane de accesări simultane în direct (streamuri) şi un trafic de 100 milioane de internauţi pe serviciul Messenger, în ziua concertului. Consecinţă directă a parteneriatului, 39 de portaluri MSN din toată lumea au difuzat în direct, gratuit, cele opt concerte prevăzute în toată lumea. Chiar dacă divertismentul muzical a avut cea mai mare vizibilitate, în ţările cu tradiţie în militantismul ecologic, nu a trecut în plan secund cauza apărată de Live Earth - lupta împotrivă încălzirii climatice. În acest sens, portalul MSN a creat un site special (www.liveearth.msn.com) despre subiectul "încălzirea globală", mobilizând comunitatea de internauţi prin schimbul de emoticoane Messenger exclusive sau descărcarea de fonduri de ecran având culorile Live Earth. Există chiar şi un "calculator" al emisiilor de dioxid de carbon degajat în urma acţiunilor curente, pe site. MSN a bătut "la sânge" recordul deţinut de AOL Evenimentul cu scop ecologic a adunat cel mai mare număr de webspectatori simultan pentru un concert în direct (în Europa, Africa de Sud, Australia, China, Japonia, Statele Unite) şi 750 de prestaţii benevole din
partea a 150 de artişti internaţionali. "AOL, fostul deţinător al recordului de audienţă pentru divertisment on-line live, a anunţat, acum doi ani, 5 milioane de useri şi 175.000 de streamuri simultane în timpul difuzării concertului Live 8 de acum doi ani", a decl