Ediția de vineri a show-ului Românii au talent a atins pe urban și pe comercial (publicu cu vârste între 18 și 49 de ani) cea mai bună audiență de la lansarea show-ului. Paginademedia.ro prezintă în continuare rezultatele înregistrate vineri, 15 martie, de show-ul de talente.
La nivel național show-ul a înregistrat o medie de 5,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a fost urmat de Antena 1, care a avut o medie de 813.000 de telespectatori pe minut și de Kanal D, cu 768.000.
Vârful pe național a fost de 6,9 milioane de telespectatori, la ora 22.08
La nivel urban, Românii au talent a fost urmărit de 2,9 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind cea mai urmărită ediție a show-ului de până acum. Al doilea clasat, Antena 1, a înregistrat o medie de 485.000 de telespectatori.
Vârful pe urban a fost de 3,7 milioane de telespectatori, la 22.53.
Pe targetul comercial, show-ul de pe Pro TV a avut de asemenea cele mai bune audiențe de până acum, fiind urmărit de 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. Vârful a fost de 2 milioane de telespectatori, la ora 22.53.
Ediția de vineri a show-ului Românii au talent a atins pe urban și pe comercial (publicu cu vârste între 18 și 49 de ani) cea mai bună audiență de la lansarea show-ului. Paginademedia.ro prezintă în continuare rezultatele înregistrate vineri, 15 martie, de show-ul de talente.
La nivel național show-ul a înregistrat o medie de 5,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a fost urmat de Antena 1, care a avut o medie de 813.000 de telespectatori pe minut și de Kanal D, cu 768.000.
Vârful pe național a fost de 6,9 milioane de telespectatori, la ora 22.08
La nivel urban, Românii au talent a fost urmărit de 2,9 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind cea mai urmărită ediție a show-ului de până acum. Al doilea