Două mărci cunoscute, care comunică susţinut, au recurs in ultimele lor campanii la asocierea in spoturile tv cu voci care sunt adevărate branduri, prin contribuţialor la una dintre cele mai longevive şi de calitate emisiuni tv, şi anume, Teleenciclopedia.
Cănd vocea este mai puternică decăt imaginea
Două mărci cunoscute, care comunică susţinut, au recurs in ultimele lor campanii la asocierea in spoturile tv cu voci care sunt adevărate branduri, prin contribuţia lor la una dintre cele mai longevive şi de calitate emisiuni tv, şi anume, Teleenciclopedia.
La 21 mai, Teleenciclopedia a implinit 42 de ani.
Interesant este că intr-o formă de media in care vizualul este miza, există căteva voci care au reuşit să se impună, să aspire pe drept cuvănt la statutul de marcă. Demis Ghindeanu, Brand Manager TVR, explică această situaţie, a celebrităţii vocilor Teleenciclopediei printr-o realitate particulară. "TVR este prima emisiune din viaţa multor romăni. Pe lăngă emisiuni noi, TVR a păstrat in grila sa căteva programe care au făcut istorie. Probabil că longevitatea emisiunii este un motiv.
Vocile celor care au prezentat emisiuni inainte de 1989 au un mare ecou afectiv, le auzi şi le recunoşti, iţi sună familiar. Rememorezi momente din viaţa ta numai ascultăndu-le. Nu cred că in momentul de faţă in Romănia mai există asemenea voci, ca acelea ale "Teleenciclopediei". Acum "vocile circulă; azi sunt la o televiziune, măine, la alta. Astăzi se insistă pe crearea imaginii vedetelor, nu a vocilor. Timpurile sunt altele. Probabil că incă o voce uşor de recunoscut este cea a Vioricăi Bucur sau cea a Georgetei Chira, vocile copilăriei noastre, de la desene animate".
Florian Pitiş este povestitorul din spotul la Prigat (realizat de agenţia 23 Communication Ideas), iar Mariana Zaharescu ex