"Evolutia pozitiva a vanzarilor companiei noastre in primele noua luni ale anului in curs se datoreaza investitiilor straine din Cluj, programului Remat in cadrul caruia si compania noastra este inscrisa, dar si consolidarii brandului Toyota pe piata locala. Piata auto clujeana in ceea ce priveste masinile noi este in scadere fata de anul trecut, trend care estimam ca se va mentine si in viitor’’, a declarat pentru ZF Transilvania Noemi Giurgiu, director de marketing in cadrul companiei Profi Auto.
Piata auto locala in primele opt luni din acest an a inregistrat o scadere de peste 6% fata de perioada similara a anului 2007. Daca in intervalul ianuarie-august 2008 s-au comercializat un total de 8.856 de masini, in primele opt luni din anul trecut au fost vandute in total 9.455 de vehicule.
In perioada ianuarie-august din acest an, Profi Auto a comercializat in total 342 de autoturisme Toyota, fata de 236 de unitati livrate in perioada similara din 2007. Conducerea firmei clujene estimeaza ca pana la sfarsitul anului in curs va livra un numar total de 650 de unitati, in crestere cu 68% fata de numarul autoturismelor comercializate in 2007. Anul trecut, numarul total de autoturisme vandute a fost de 389 de unitati Toyota, iar cifra de afaceri Profi Auto a fost de aproximativ 7,7 mil. euro.
Cel mai bine vandut model Toyota in primele opt luni din acest an este Toyota Yaris, livrat in 68 de unitati, urmat de modelul Corolla, comercializat in 52 de unitati, si Toyota Avensis, model din care s-au comercilizat 45 de unitati.
Potrivit reprezentantilor companiei clujene, acestia estimeaza ca cel mai bine vandut model Toyota pe piata locala pana la finele anului 2008 va fi Toyota Yaris. Modelele Toyota recent aparute pe piata clujeana sunt Toyota Land Cruiser V8 si noua versiune RAV 4. Anul viitor, Toyota va lansa doua noi modele, Toyota IQ si noul mode