Presa economică de astăzi scrie despre efectele majorării taxelor pentru mediul de afaceri, procentul de externalizare a proietelor de recrutare sau metodele de promovare pentru creşterea notorietăţii. Printre alte subiecte, marketingul experenţial este mult mai ieftin decât marketingul tradiţional, iar în 2009 s-au închis peste 100 de bănci în SUA. Revista presei internaţionaleRevista presei interneRevista presei sportiveRevista presei mondene
Majorarea taxelor ar fi o lovitură dură pentru afaceri. Într-o perioadă în care ţări precum Germania trec la reducerea impozitelor, autorităţile de la Bucureşti se gândesc ce taxe să majoreze de anul viitor, ignorând semnalele mediului de afaceri. Mariana Gheorghe, 53 de ani, directorul general executiv al Petrom, cel mai mare contribuabil la buget, spune că nu-şi doreşte nicio majorare de taxe, mai ales în contextul în care multe ţări iau în calcul reducerea taxelor şi impozitelor ca răspuns în faţa crizei, scrie Ziarul Financiar.
Doar 5% dintre companii îşi externalizează proiectele de recrutare. Aproape 95% dintre companiile de pe piaţa locală recrutează pe cont propriu, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Daedalus Millward Brown. Firmele care au făcut angajări s-au orientat anul acesta către metode de recrutare bazate pe recomandări interne sau spre alte surse mai puţin costisitoare. În prezent, doar 25% dintre firmele mari continuă să apeleze la metode alternative de recrutare, anunţă Business Standard.
De ce îşi face netul reclamă pe TV. Un posibil răspuns dat de reprezentanţii agenţiilor digitale şi de media este acela că TV-ul rămâne principalul canal atunci când se urmăreşte creşterea notorietăţii. Iar migrarea audienţei către online începe să schimbe regulile jocului de planificare. În ultima vreme, în calupurile publicitare încep să-şi facă loc, printre deter