Cel mai vândut ziar de calitate din România va fi lansat din iunie cu un nou concept editorial şi va avea două dimensiuni - una naţională şi una locală. Ziarul „Adevărul“ îşi va mări numărul de pagini şi va avea o ediţie de weekend într-un nou format inovator, iar „Adevărul de Seară“ va deveni săptămânal.
Cotidianul „Adevărul" şi „Adevărul de Seară" vor trece din luna iunie într-o nouă etapă a dezvoltării, a anunţat conducerea Adevărul Holding într-o conferinţă de presă ce a avut loc ieri. Ziarul „Adevărul" va avea, pe lângă cele 48 de pagini, un fascicul de 16 pagini cu informaţii locale, în fiecare zi, de luni până vineri. Paginile locale vor fi diferite în funcţie de zonă şi vor exista 12 ediţii locale şi regionale „Acest fascicul local este un mare suflu proaspăt pe care îl simt pentru «Adevărul»", a spus Grigore Cartianu, redactor-şef „Adevărul".
Pe lângă această schimbare, Adevărul Holding va lansa şi o publicaţie de final de săptămână „Adevărul weekend", o noutate pentru presa românească. „Astăzi nu există în România un ziar de sfârşit de săptămână. Vom oferi cel mai complet ziar de 128 de pagini. Va fi un ziar care va acoperi subiecte diverse: sport, grădinărit, gadget", a explicat Peter L. Imre, directorul general Adevărul Holding.
„ADS", un săptămânal în 39 de ediţii
Cea mai importantă transformare este cea a ziarului „Adevărul de Seară", care va deveni, din iunie, un săptămânal sub numele „ADS", va fi tipărit în 39 de ediţii, va avea între 24 şi 32 de pagini şi va include reportaje şi anchete. „«Adevărul de Seară» a fost un produs de marketing pentru ziarul «Adevărul» şi mi-am asumat această cheltuială de marketing mai bine de doi ani", a explicat Dinu Patriciu, preşedintele Adevărul Holding.
La rândul său, Peter L. Imre a spus că trecând „ADS" la varianta cu plată, Adevărul Holding va deveni mai profitabil. „Cu ex