Aproape 5 milioane de români au ales aseară să se uite la Pro TV, la două seriale şi la meciul de fotbal dintre Chelsea şi Steaua. Sursa: Octavian Cocoloș
Postul din Pache Protopopescu şi-a umilit cocncurenţa
Paginademedia.ro scrie că aproape 4,8 milioane de telespectatori au stat pe Pro TV la meciul Chelsea - Steaua, deşi acesta a fost transmis de alte două posturi, Dolce Sport şi Digi Sport.
"Meciul Stelei cu Chelsea a ţinut în faţa televizoarelor 4,8 milioane de telespectatori pe minut, între orele 22.00 şi 00.00. Cei mai mulţi au urmărit partida pierdută de Steaua cu 3-1 la Pro TV. O parte au fost pe Dolce TV.
Audienţa este apropiată (uşor mai scăzută însă) de săptămâna trecută când, la meciul de la Bucureşti, ratingul a sărit de 4,9 milioane de români în fiecare minut. Cei mai mulţi – 4,7 milioane, erau pe Pro TV, iar pe Dolce Sport se uitau 220.000 de români. Partida a fost transmisă mai devreme, de la ora 20.00.
Meciurile Stelei cu Chelsea au fost şi pe Digi Sport, post care nu este în măsurătorile de audiență.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cifrele meciului Chelsea – Steaua:
LA NIVEL NAŢIONAL. Aproape 4,6 milioane de români erau în fiecare minut pe Pro TV, urmărind partida de la Londra. şi Dolce Sport a transmis meciul, cu o audiență de 258.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, următorul loc în clasamentul de audienţă a fost Kanal D, la mare distanţă de Pro TV.
Vârf naţional: 5.196.000 de telespectatori la minutul 22.51 (rating 27,3).
LA NIVEL URBAN. Din telespectatorii partidei de pe Pro TV, aproape 2,5 milioane de persoane erau din mediul urban. Pe Dolce Sport, se uitau la Chelsea – Steaua 104.000 de orăşeni în fiecare minut.
Vârf urban: 2.942.000 de telespectatori la ora 22.51 (28,1 rating).
SEGMENTUL COMERCIAL. La P