Primele două tramvaie implicate în accidentul din Pasajul Lujerului aveau reviziile făcute în aprilie şi mai, iar al treilea, care nu a mai reuşit să oprească la timp şi a lovit cele două tramvaie de pe linie, fusese verificat marţi, revizia tehnică arătând că toate sistemele sunt funcţionale, informează Mediafax.
"Conform verificărilor făcute până acum, toate cele trei tramvaie implicate în accident au trecut în ultimii ani prin procese de modernizare. Cel de-al treilea tramvai, care nu a putut opri la timp, producând accidentul, a avut ultima reparaţie generală acum patru ani, iar în urma cu două zile, revizia tehnica de gradul 2 a indicat faptul că toate sistemele erau funcţionale", se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Capitalei.
Municipalitatea precizează, în comunicatul transmis joi agenţiei MEDIAFAX, că, prin Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti, se află în legatură directă cu spitalele Universitar, "Grigore Alexandrescu" şi Spitalul Clinic de Urgenţă Floreasca, acolo unde au fost transportaţi călătorii răniţi.
Potrivit municipalităţii, primul tramvai implicat în accident, care a rămas defect pe linie, este fabricat în 1997, a fost modernizat în 2004, iar cea mai recentă revizie RT1 a fost făcută în 30 aprilie 2012, având "CIZ în data de 09/10.05.2012".
Al doilea tramvai, care a reuşit să oprească la timp, este fabricat în 1980, modernizat în 2002, iar cea mai recentă revizie RT1 este din 4 mai 2012, având "reparaţie în URAC în 02.04.2012 + CIZ în data de 09/10.05.2012", a precizat municipalitatea.
Cel de-al treilea tramvai, care nu a mai reuşit să oprească la timp şi a lovit cele două tramvaie aflate pe linie, este fabricat în 1999, modernizat în 2004, iar ultima revizie RT2 a fost făcută marţi, 8 mai, având "CIZ în data de 09/10.5.2012", potrivit sursei citate.
Revizia RT1 se efectuează la