Costul unei campanii variază de la 5.000 la 200.000 de euro
Piaţa spaţiilor publicitare din interiorul marilor magazine va creşte cu 20% anul acesta
Chiar şi în vreme de criză, românii nu vor renunţa să viziteze centrele de retail, chiar dacă nu mai alocă la fel de mulţi bani pentru mâncare sau alte produse, fapt ce nu îi împiedică să îşi arunce ochii şi pe reclame. O metodă eficientă pentru o companie care vrea să-şi promoveze produsele de consum este reclama din centrele comerciale, al căror prag este trecut de zeci de mii de vizitatori în fiecare zi. Media bugetelor investite în campaniile de media indoor este de 30.000 de euro.
„În situaţii de criză, soluţiile căutate sunt cele cu eficienţă maximă, prin care poţi ajunge cel mai uşor la client. Costurile variază în funcţie de numărul locaţiilor, suporturile pe care se comunică, cum ar fi totemurile, scările rulante sau balustradele, dar şi de durata campaniei. Ele se pot încadra în nişte limite largi, de la 5.000 la 200.000 de euro”, a declarat pentru Gândul Răzvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division. Pentru lansări de produs sau campanii de teasing, companiile preferă o perioadă mai scurtă, de două săptămâni, dar în general, cele mai frecvente sunt contractele semnate pe o perioadă de 1-3 luni.
Prin mallurile din Capitală vor trece peste 80 de milioane de vizitatori
Fără a mai pune la socoteală mallurile din celelalte oraşe ale ţări, cele existente în Bucureşti se vor bucura anul acesta de peste 80 de milioane de vizite.
La acestea se adaugă şi hipermarketurile care sunt ancorele centrelor comerciale. În total, cel puţin 20 de astfel de locaţii, şi alte 14 anunţate pentru umărătorii ani. Cel mai vizitat mall este Unirea Shopping Ceter, cu 40.000 de vizite pe zi, urmat de Bucureşti Mall şi Plaza România, fiecare cu 35.000 de vizite pe zi, şi Băneasa