BMW X6 este construit pe platforma tehnică a modelului X5, însă este mai înclinat către sportivitate Creaţia BMW este botezată Sports Activity Vehicle, iar în România poate fi
BMW X6 este construit pe platforma tehnică a modelului X5, însă este mai înclinat către sportivitate
Creaţia BMW este botezată Sports Activity Vehicle, iar în România poate fi comandat la preţuri cuprinse între 48.950 de euro şi 62.980 euro fără TVA.
Deşi este cu doar 55 de milimetri mai scund decât "fratele" X5, X6 pare mult mai dinamic şi mai agresiv, iar când îl vezi în oglinda retrovizoare, simţi nevoia să te dai la o parte pentru ca să-l admiri. Din orice unghi ai privi un X6, arată intimidant. Secretul constă în luneta puternic înclinată şi suprafaţa laterală vitrată, foarte îngustă, comparativ cu dimensiunile caroseriei. La toate acestea mai adăugaţi jantele de 20 de ţoli, prezente pe modelul testat şi efectul vizual este garantat.
xDrive X 4
BMW X6 reprezintă şi platforma de lucru pentru tehnologiile care vor fi introduse pe modelele bavareze cu tracţiune integrală în următorii ani. În premieră mondială, X6 beneficiază ca dotare standard de sistemul Dynamic Performance Control (DPC). Alături de tracţiunea integrală permanentă xDrive, DPC îmbunătăţeşte semnificativ ţinuta de drum.
În timp ce xDrive variază puterea trimisă roţilor între puntea faţă şi cea spate, DPC face acest lucru între roţile spate. Practic, la apariţia supravirării, sistemul reduce puterea trimisă roţii de pe exteriorul virajului şi o transferă celei din interior, fapt care "trage" maşina pe trasa ideală.
În caz de subvirare, DPC trimite mai multă putere roţii exterioare spate, în timp ce xDrive reduce puterea pe puntea faţă. În plus, în ajutorul unui şofat în siguranţă, mai există şi DSC, alături de ABS, ASC, DTC, Trailer Stability Control, HDC, Dynamic Brake Control, C