Queisser Pharma estimeaza pentru 2007 vanzari de 900.000 euro, prin lansarea tonicelor Doppelherz, dar si prin extinderea gamei de produse Doppelherz aktiv® la un numar de 15 produse. Anul trecut, volumul vanzarilor in Romania a depasit 600.000 euro. ''Credem ca in 2007 cea mai mare crestere o va avea, la fel ca anul trecut, piata vitaminelor, mineralelor si extractelor naturale. Pentru acest an, preconizam o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentele pe care compania este deja prezenta'', ne-a declarat Teodora Caba, Country Manager Queisser Pharma.
Queisser Pharma este prezenta pe piata locala din 2002 cu gama de adezivi pentru proteze Protefix® si, incepand cu anul 2005, si cu brandurile Doppelherz aktiv®.
La nivel mondial, cel mai bine vandut produs din portofoliul companiei este Doppelherz Tonikum, un lichid tonic, produs in Germania, cu indicatii pentru aparatul cardiovascular, din care se imbuteliaza anual peste 1 milion de litri. Cifra de afaceri anuala a companiei depaseste 100 milioane euro, iar tarile cel mai bine reprezentate sunt Germania, Austria, Rusia, Polonia, Ucraina si Romania.
Queisser Pharma estimeaza pentru 2007 vanzari de 900.000 euro, prin lansarea tonicelor Doppelherz, dar si prin extinderea gamei de produse Doppelherz aktiv® la un numar de 15 produse. Anul trecut, volumul vanzarilor in Romania a depasit 600.000 euro. ''Credem ca in 2007 cea mai mare crestere o va avea, la fel ca anul trecut, piata vitaminelor, mineralelor si extractelor naturale. Pentru acest an, preconizam o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentele pe care compania este deja prezenta'', ne-a declarat Teodora Caba, Country Manager Queisser Pharma.
Queisser Pharma este prezenta pe piata locala din 2002 cu gama de adezivi pentru proteze Protefix® si, incepand cu anul 2005, si cu brandurile Doppelherz aktiv®.
La nivel mondial, cel mai bine vandut