Compania F64 vorbeşte despre învăţăturile din primul val de campanie Black Friday, pregătirile şi îmbunătăţirile pentru a doua rundă, potrivit unui comunicat remis „Adevărul“.
F64 a obţinut nişte rezultate foarte bune în campania Black Friday desfăşurată în perioada 22 – 24 noiembrie, demonstrând că indiferent de perioada aleasă, atât compania, cât şi echipa sunt pregătite să susţină astfel de evenimente oricând.
„Am luat în calcul entuziasmul clienţilor noştri şi având în vedere faptul că misiunea F64 este să antreneze pasiunea pentru fotografie, am decis ca pe 29 noiembrie să reluăm campania de Black Friday”, a declarat Marian Alecsiu, co-fondator F64.
F64 a lucrat intens la îmbunătăţirea infrastructurii şi rezistenţei serverelor, iar suplimentarea personalului în această perioadă a fost o strategie benefică, ce va fi implementată şi în perioada următoare de Black Friday. Sunt încă mulţi consumatori care aşteaptă şi Black Friday-ul clasic, în speranţa unei oferte mai bune sau mai diversificate. F64 s-a pregătit cu oferte noi şi se aşteaptă să întâmpine un nou val de clienţi fericiţi.
Obiectivul principal pentru Early Black Friday a fost obţinerea unei experienţe plăcute de cumpărare prin timpi de încărcare reduşi pe pagină, rezultând astfel mult mai mulţi clienţi ce au putut comanda simultan faţă de anul trecut.
Noaptea de 29 noiembrie va aduce noi reduceri pentru pasionaţii de fotografie, care fie au aşteptat Black Friday-ul clasic, fie au vrut să vadă şi alte oferte. F64 a ţinut cont de preferinţele clienţilor şi a introdus noi oferte, astfel încât nici un fotograf nu va fi lăsat cu trusa incompletă.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Totul despre Black Friday 2013 Black Friday de două ori la QuickMobile: după 12.000 de produse vândute vineri, încearcă şi săptămâna aceasta