În contextul investiţiilor masive şi al rezultatelor excepţionale ale ziarelor „Adevărul” şi „Adevărul de seară” - primul, nr. 1 pe segmentul ziarelor de referinţă, iar cel de-al doilea, ziarul cu cel mai mare tiraj din România - şi pe fondul scăderii puternice a interesului cititorilor faţă de dezbaterea politică, conducerea managerială şi editorială a celor două ziare a adoptat o strategie de evitare a implicării brandului „Adevărul” în orice situaţie care ar putea fi interpretată ca partizanat sau simpatie politică până după alegerile prezidenţiale de la sfârşitul acestui an. Evoluţia ziarelor „Adevărul” şi „Adevărul de seară” poate fi afectată de imaturitatea cu care clasa politică parcurge această perioadă. Astfel, într-o perioadă de descreştere a interesului cititorilor faţă de actorii politici şi într-o societate în care între alb şi negru nu există gri, conducerea „Adevărul” a decis o serie de măsuri care să protejeze publicaţiile noastre.
Conducerea „Adevărul” cere partidelor politice, serviciilor secrete, politicienilor şi oamenilor de afaceri cu interese în rezultatul electoral să ia notă şi să respecte strategia de neimplicare a publicaţiilor noastre în zona politică.
Până după alegerile prezidenţiale, „Adevărul” va aloca zilnic o singură pagină de politică cuprinzând doar informaţii de larg interes, nu va trata subiecte politice la prima pagină şi se va abţine de la a sugera în orice fel cititorilor „binele” şi „răul” din sfera politică.
Ziarele „Adevărul” şi „Adevărul de seară” nu vor insera niciun fel de publicitate politică / electorală în paginile lor pe perioada campaniei electorale pentru alegerile prezidenţiale.
De asemenea, jurnaliştii Adevărul Holding, compania care editează ziarele „Adevărul” şi „Adevărul de seară”, nu vor participa la niciun fel de emisiuni radio sau tv cu temă politică