•Patronul SC Alcazi SRL, sotia sa si o angajata a firmei au murit sub rotile trenului personal Dorohoi-Iasi •Pentru eliberarea terasamentului de cale ferata a fost nevoie de masina de descarcerare a Brigazii de Pompieri •Din cercetarile efectuate de politisti la fata locului a rezultat ca soferul, Dan Alcazi, nu a respectat articolul 35 din Codul Rutier, privitor la trecerile peste nivel de cale ferata
Ieri dupa-amiaza, in jurul orelor 16.30, pe Drumul European 583, la trecerea de nivel peste calea ferata, imediat dupa iesirea din localitatea Letcani spre Tg. Frumos, au murit trei persoane. Dan Alcazi, de 45 de ani, se afla in masina proprietate personala Fiat Punto, cu numarul de inmatriculare IS-05-TXR, cu sotia sa, Georgeta, si cu Mihaela Budeanu, de 24 de ani, angajata a firmei. Cand a ajuns la trecerea de cale ferata, soferul nu a acordat prioritate trenului personal ce face legatura intre Dorohoi si Iasi, care se deplasa spre gara din Letcani. "Am vazut masina Fiat cum se apropia de calea ferata si am observat ca in fata sa se afla un maxi-taxi al carui sofer ii facea semne disperate soferului din autoturism. Cand am constatat ca soferul nu incetineste, am tras semnalul de alarma si am incercat sa opresc. Dar totul a fost prea tarziu", a declarat Ioan Marciuc, mecanicul locomotivei de pe trenul personal Dorohoi-Iasi.
In urma impactului, masina in care se aflau cele trei persoane a fost tarata de tren pe o distanta de aproximativ 270 de metri, iar Dan Alcazi, Georgeta Alcazi si Mihaela Budeanu au murit pe loc.
Gravitatea accidentului
Accidentul de ieri dupa-amiaza este cel mai grav eveniment rutier petrecut in ultimii doi ani. Cinci persoane au murit in conditii similare la trecerea de nivel peste calea ferata pe raza localitatii Scobalteni. Din masina lui Dan Alcazi nu a ramas decat un morman de fiare contorsi