Portofoliul de clienti al Romtelecom pe segmentul serviciilor de televiziune digitala prin satelit Dolce a ajuns la 500.000 de abonati, compania apropiindu-se puternic de liderul pietei RCS&RDS si distantandu-se astfel de ceilalti trei jucatori de pe aceasta piata. Romtelecom a reusit practic sa absoarba in cele 16 luni de la data lansarii mare parte din resursele de crestere ale pietei locale, anuntand cele mai importante rate de crestere a bazei de clienti.
"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce (serviciul de televiziune digitala prin satelit - n.r.) s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune", a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.
Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului trecut, conform estimarilor Romtelecom.
Pe intreaga piata romaneasca de profil, serviciul digital oferit de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, Dolce fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare - potrivit datelor companiei. RCS&RDS, prima companie de pe piata locala care a lansat servicii de televiziune prin satelit, avea la finele anului trecut 600.000 de clienti pentru serviciul Digi TV. Compania nu a comunicat evolutia numarului de clienti in acest an.
Pe acest segment mai activeaza companiile Digital Cable System (serviciul Max TV, disponibil din iunie 2005), DTH Television Group (serviciul Boom TV, lansat in aprilie 2006), si Focus Sat Romania (UPC), care a intrat pe acest segment de piata in noiembrie 2004. Fiecare din cei trei jucatori are o baza de clienti care variaza in jurul a 100.000 de utilizatori.
Oficialii Telemobil (Zapp) anuntasera pentru 2007 planuri de a lansa un serviciu de televiziune prin satelit, insa proiectul a fost abandonat. Orange si-a anunt