În timp ce restaurantele McDonald's din Statele Unite angajează 62.000 de persoane, situaţia din Europa nu arată atât de bine pentru piaţa muncii. McDonald's Europa "angajează" 7.000 de ecrane tactile care vor prelua toate îndatoririle casierilor, anunţă News.cnet.com.
Această mutare spre digital face parte din rebranduirea McDonald's, al cărei cost este de un miliard de dolari. Procesul va demara cu redesenarea siglei fast-food-ului şi continuă cu schimbarea culorilor tradiţionale, cu rearanjarea şi redecorarea restaurantelor, dar şi cu înlocuirea clasicilor angajaţi cu casieri digitali.
Aceştia vor aduce un plus de eficienţă la preluarea comenzilor. "Noul sistem va ajuta mult la culegerea datelor despre obiceiurile în ce priveşte mâncatul ale clienţilor noştri", a declarat Steve Easterbrook, preşedintele McDonald's Europa într-un interviu pentru Financial Times. Utilizând noul sistem de preluare a comenzilor, lanţul de restaurante va putea contoriza fiecare Big Mac, McNugget sau shake comandat digital de clienţi.
În plus, sistemul de touchscreenuri îi va obliga pe clienţi să plătească consumaţia doar electronic, cu cardul de credit ori de debit. Easterbrook consideră că noul sistem le va face viaţa mult mai uşoară celor două milioane de consumatori serviţi zilnic în Europa şi va îmbunătăţi şi performanţele vechilor casieri.
În timp ce restaurantele McDonald's din Statele Unite angajează 62.000 de persoane, situaţia din Europa nu arată atât de bine pentru piaţa muncii. McDonald's Europa "angajează" 7.000 de ecrane tactile care vor prelua toate îndatoririle casierilor, anunţă News.cnet.com.
Această mutare spre digital face parte din rebranduirea McDonald's, al cărei cost este de un miliard de dolari. Procesul va demara cu redesenarea siglei fast-food-ului şi continuă cu schimbarea culorilor tradiţionale, cu rearanjarea şi redecorarea res