Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă sunt vedetele cele mai îndrăgite de public, însă grupul Divertis este lider în audienţă, iar vedeta Happy Hour atrage cele mai consistente venituri din publicitate. Studiul referitor la percepţia românilor asupra unor vedete, comandat de paginademedia.ro, le cataloghează pe Mihaela Rădulescu şi pe Andreea Marin drept „fumate“.
„Cronica Cârcotaşilor" (Prima TV) se bucură de cea mai mare notorietate potrivit unei cercetări realizate de firma Exact Cercetare şi Consultanţă, la comanda site-ului paginademedia.ro, referitor la percepţia populaţiei tinere (15-49 de ani din mediul urban) asupra celor mai cunoscute vedete arată că realizatorii emisiunii „Cârcotaşii" sunt urmaţi de Andreea Esca, prezentatoarea Ştirilor Pro TV de la ora 19.00 şi de echipa Divertis.
Mai citeşte şi:
VIDEO În „bucătăria“ trupei Divertis
Cercetarea a mai evidenţiat şi vedetele care displac publicului sau cele pe care le consideră...„fumate".
Astfel, Mircea Badea (În gura presei) conduce în clasamentul celor mai enervante vedete. În plus, potrivit studiului publicul a început să se plictisească de Andreea Marin şi de Mihaela Rădulescu. Petrişor Obae, comanditarul studiului şi editor paginademedia.ro, spune că acest studiu este necesar posturilor TV care „îşi pot da seama cam unde se plasează vedetele în ochii publicului". Astfel, în funcţie de opţiunile telespectatorilor, televiziunile îşi pot aranja în grila de programe o vedetă şi pentru o altă emisiune ştiind cum este percepută de public.
Trebuie precizat că proprietarul firmei de cercetare Exact este Lăcrămioara Loghin, fost şef de marketing şi cercetare la Kiss Fm, post radio care se află în aceeaşi familie cu Prima TV.
Cătălin Măruţă
Interesant este că topul audienţelor este diferit faţă de cel al notorietăţii. Astfel, dacă vedetele cu cea mai mar