Nu sunt un om usor de surprins dar chiar nu ma asteptam ca cineva sa poata face, si inca pasional, metafore legate de produsele KFC. Chiar i-am recunoscut lui Mark Hilton, director general al brandurilor Yum! in Romania, ca nu as fi putut gasi vreo legatura intre diminetile frumoase, adieri de vant placute, rasarit cald de soare si aripioarele (oricat de fragede ar fi ele) de la KFC.
Intalnirea cu britanicul Mark Hilton (48 de ani), CEO peste KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Hard Rock Café si Cinnabon in Romania s-a dovedit a fi una chiar delicioasa. Am fost invitat la KFC Drive Thru-ul de langa Baneasa Shopping City – deloc intamplator de altfel, avand in vedere tinta anuntata anterior de Mark, de a pune accent pe servirea direct in masina.
Am ajuns mai devreme putin insa Mark era deja la o masa de langa geam consultand cu minutiozitate cateva foi. “Salut Alex! Imi pare bine sa te cunosc! Cu ce te pot servi?”, imi spune, zambind, omul care se descrie ca fiind “transparent si orientat spre rezultate”.
Nu apuc sa ma hotarasc, in secunda trei vine un tanar amabil cu un platou cat podeaua cu toate varietatile de bauturi. “Nu stiam exact ce vrei, asa ca am comandat din toate…”, ridica din umeri, zambind, Mark Hilton. In timp, masuta din incinta KFC va deveni neincapatoare.
Mark Hilton nu este strain de Romania. Vine in tara inca din 1997, primind insa functia de CEO peste brandurile Yum! in septembrie 2011. “Infrastructura Romaniei s-a schimbat extraordinar de mult in acesti ani. Au aparut mai toate brandurile internationale, mall-uri, centre de shopping mari. Aeroporturile se dezvolta si ele. Acum, daca si strazile se ridica la inaltimea asteptarilor, este discutabil”, puncteaza, la inceputul dialogului nostru de peste o ora si jumatate, CEO-ul brandurilor Yum!. De altfel unul dintre motivele pentru care Mark Hilton a acceptat jo