“Shutter Island”, filmul al cărui protagonist este Leonardo DiCaprio, s-a bucurat, weekendul acesta, de un imens succes de casă în America de Nord, cu peste 40,2 milioane de dolari încasări, a anunţat distribuitorul Paramount Pictures. Sursa: Reuters
Veştile bune vin în contextul în care, atât critica de specialitate, cât şi presa nu au acordat prea multe şanse producţiei semnate de Martin Scorsese, atenţia fiind concentrată cu precădere asupra peliculei de animaţie “Avatar”.
Rob Moore, preşedintele Paramount Pictures, a declarat pentru Reuters că, “în ciuda deficienţelor de percepţie din partea presei”, cinefilii au fost deosebit de plăcut impresionaţi de trailer-ul filmului şi, încurajaţi de publicitatea care s-a făcut în cadrul transmiterii Golden Globes şi a Super Bowl-ului, au luat cu asalt sălile de cinema.
Paramount a amânat lansarea oficială filmului, programată iniţial pentru octombrie 2009, din cauza bugetului redus pe anul trecut şi şi-a concentrat promovarea altor două pelicule, "The Lovely Bones" and "Up in the Air."
Chiar şi în aceste condiţii, “Shutter Island” a reuşit să încaseze în numai trei zile aproape la fel de mult cât a realizat într-o lună un alt film considerat de success, "The Lovely Bones" (43 de milioane de dolari). Acum, casa de producţie se gândeşte tot mai serios dacă nu cumva a greşit atunci când şi-a stabilit priorităţile de promovare, mai ales că filmul lui Martin Scorsese se bucură de atenţia crescută a juriului Oscarurilor, care îl are în vedere pentru anul viitor.
O colaborare de cinci stele
Martin Scorsese, un regizor ale cărui filme au primit de-a lugul timpului 64 de nominalizări la Oscar, de 15 ori câştigător al prestigioasei distincţii, a ales pentru “Shutter Island” o distribuţie de excepţie. Acţiunea filmului se petrece în 1954, perioada de vârf a Ră