MULTIMEDIA. Producătorul american a dezvelit, luni seară, monovolumul subcompact B-Max, versiunea aproape identică a modelului de serie global care va fi fabricat în România, în serie, la uzina din Craiova. Sursa: Robert StanSursa: ROBERT STANSursa: ROBERT STANSursa: Robert StanSursa: Robert StanSursa: Robert Stan
1 /.
Viitorul monovolum subcompact B-Max, care va fi fabricat la uzina Ford din Craiova, a fost prezentat, aseară, la Geneva, într-o versiune-concept, cu ocazia unei conferinţe de presă care a precedat deschiderea celei de a 81-a ediţii a Salonului auto elveţian.
Potrivit informaţiilor oferite de oficialii Ford, modelul de serie, care va intra în producţie încă de la finele acestui an, va fi, dacă nu identic, măcar foarte asemănător prototipului expus la Geneva.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Primele imagini cu Ford B-Max Producătorul american a dezvelit, luni seară, monovolumul subcompact B-Max, versiunea aproape identică a modelului de serie global care va fi fabricat în România, în serie, la uzina din Craiova.
Noul Ford B-Max, dezvoltat pe platforma autoturismului de clasă mică Fiesta, va fi cel mai compact vehicul din seria de monovolume comercializate de producătorul american, cu o lungime care va depăşi uşor patru metri.
Celelate monovolume Ford, sunt, în ordinea crescătoare a dimensiunilor: C-Max, S-Max şi Galaxy.
Potrivit unor informaţii neoficiale, dar susţinute de surse apropiate Ford, sunt şanse mari ca versiunea de serie B-Max să ofere o pereche de uşi culisante pentru accesul la locurile din spate. Conceptul Ford B-Max ascunde o altă noutate absolută Ford: motorul Ecoboost de un litru, care va fi asamblat, la rândul său, la uzina din Craiova.
Agregatul ecologic pe benzină, cu trei cilindri dispuşi în linie, se va alătura celorlalte unităţi din gama Ecoboost,