Peste 5.000 de români au reclamat la Protecţia Consumatorilor, în ultimele şase luni, că nu au fost despăgubiţi sau nu li s-au reparat produsele defecte.
Peste 5.000 de români au reclamat la Protecţia Consumatorilor, în ultimele şase luni, că nu au fost despăgubiţi sau nu li s-au reparat produsele defecte. “Vânzătorii nu aplică legea, iar consumatorii, când sunt plimbaţi luni de zile, se lasă păgubaşi”, a explicat vicepreşedintele ANPC, Gheorghe Ciubotaru. Astfel, dacă produsul se defectează în decurs de şase luni de la achiziţionare, cumpărătorul se poate adresa magazinului de unde l-a cumpărat, iar vânzătorul este obligat să rezolve problema. De la şase luni şi până la doi ani de la cumpărarea unui produs, legea îl obligă în continuare pe vânzător să răspundă de produsul defectat, însă consumatorul trebuie să facă dovada că defecţiunea nu provine din utilizarea greşită.
Peste 5.000 de români au reclamat la Protecţia Consumatorilor, în ultimele şase luni, că nu au fost despăgubiţi sau nu li s-au reparat produsele defecte.
Peste 5.000 de români au reclamat la Protecţia Consumatorilor, în ultimele şase luni, că nu au fost despăgubiţi sau nu li s-au reparat produsele defecte. “Vânzătorii nu aplică legea, iar consumatorii, când sunt plimbaţi luni de zile, se lasă păgubaşi”, a explicat vicepreşedintele ANPC, Gheorghe Ciubotaru. Astfel, dacă produsul se defectează în decurs de şase luni de la achiziţionare, cumpărătorul se poate adresa magazinului de unde l-a cumpărat, iar vânzătorul este obligat să rezolve problema. De la şase luni şi până la doi ani de la cumpărarea unui produs, legea îl obligă în continuare pe vânzător să răspundă de produsul defectat, însă consumatorul trebuie să facă dovada că defecţiunea nu provine din utilizarea greşită.