Aproape tot ce se află în magazinele Armani poate fi găsit si pe site-ul armani.com
La fiecare capăt al celei mai celebre străzii din Milano, Montenapoleone, se află două temple ale modei. Galeria Vittorio Emanuele al II-lea, construită în 1877, este aşezată în apropierea Domului şi găzduieşte Louis Vuitton şi primul magazin Prada, deschis în 1913. La capătul celălalt al străzii se află mult mai modernul magazin Giorgio Armani, scrie BBC News.
Pe lângă colecţiile scumpe ce pot fi văzute pe podiumuri, în magazinul Armani se găsesc şi îmbrăcăminte pentru copii, cărţi, o florărie şi un restaurant Nobu. În curând se va deschide şi un Hotel Armani, al doilea după cel din Dubai.
Până nu de mult, clienţii nu puteau cumpăra produsele de lux decât din astfel de magazine. Într-adevăr, existau site-uri cu haine de lux, dar conţineau o aglomeraţie de filmuleţe care se încărcau greu, cataloage cu produse de lux şi diferite campanii. Achiziţia directă era ultimul lucru la care se refereau aceste site-uri.
Orientarea către online
Aproape tot ce se află în magazinele Armani poate fi găsit şi pe site-ul armani.com. "Armani a fost printre primii (care au abordat vânzările online - n. red.), el a fost în grupul de inovatori", a declarat Federico Marchetti.
Compania lui Marchetti, Yoox, face parte din valul de firme hi-tech ce se află în spatele strategiilor online ale celor mai mari retaileri de produse de lux din lume.
Yoox gestionează site-urile pentru 23 de branduri, printre care Armani, Ermenegildo Zegna şi Marni, şi are o listă de aşteptare de încă 33 de firme.
După ani de zile de evitare a internetului, designerii vestimentari îl adoptă în sfârşit. "Cea mai mare teamă a fost în ceea ce priveşte calitatea internetului şi trebuie să recunosc că erau îndreptăţiţi să aştepte", spune Marchetti.
Yoox.com este un site ce vinde bunuri de