formula 1 1 In ultimul an si jumatate, trei dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume, Honda, Toyota, BMW, au decis sa puna capat participarii lor în Marele Circ, dupa ce criza economica a lovit puternic industria auto, astfel ca FIA a fost nevoita sa admita noi echipe în aceasta competitie. Accesati aceasta pentru prezentarea detaliata a echipelor participante in noul sezon de Formula 1. Puteti comenta pe FORUM sansele celor 12 echipe in noul campionat. Alaturandu-se partial acestei tendinte, Renault si-a restrans activitatea în F1, vanzand o parte din echipa societatii luxemburgheze Genii Capital. La polul opus, Mercedes Benz a considerat ca este un moment prielnic sa-si dezvolte participarea în Formula 1, trecand de la statutul de simplu furnizor de motoare la cel de constructor de monoposturi. Iar miscarile facute de gigantul german în aceasta directie au fost pe masura renumelui si puterii sale: Mercedes s-a aliat cu Aabar, un grup de investitii din Abu Dhabi, si a achizitionat 75 la suta dintre actiunile echipei Brawn GP, laureata sezonului 2009, atat la piloti, cat si la constructori. Noul team a primit numele de Mercedes GP, iar monoposturile acestuia si-au recapatat imediat titulatura de "sageti argintii", sub care masinile germanilor dominau cursele auto în anii '30 si care fusese împrumutata, neoficial, partenerilor de la McLaren. Apoi, conducatorii concernului s-au gandit ca este nevoie de un pilot valoros si experimentat, care sa dea stralucire imaginii echipei si sa ofere garantia succesului, iar Michael Schumacher, cel mai titrat driver din istoria F1, s-a potrivit perfect acestui profil, desi nu mai pilotase în Marele Circ din 2006. Alaturi de Schumacher a fost cooptat tot un german, Nico Rosberg, un tanar cu evolutii promitatoare la precedenta sa echipa, Williams, iar oficialii companiei de la Stuttgart au clamat ca au reus