Ziarul „Adevărul“ se află pe locul al 12-lea în topul mărcilor româneşti cu notorietate ridicată, devansând celelalte branduri media. Compania de cercetare Synovate a realizat pentru revista „Biz“ cea de-a şaptea ediţie a studiului High Impact Brands, dedicat brandurilor de pe piaţa locală şi reprezentativ la nivel naţional pentru mediul urban.
Potrivit studiului, Dacia este cea mai cunoscută marcă românească, numită în mod spontan de 85,2% din cei chestionaţi.
Producătorul de automobile este urmat, în topul brandurilor autohtone cu notorietate ridicată, de Arctic (37,6%), în timp ce pe locul trei se află producătorul de automobile de teren Aro (25,7%).
„Adevărul“ este cel mai cunoscut brand media, aflându-se pe locul al 12-lea în clasamentul mărcilor cu cea mai mare notorietate.
Astfel, 8,3% din cei cărora li s-a cerut să numească brandurile româneşti care le vin în minte, indiferent de categoria din care acestea fac parte, au amintit „Adevărul“. În acelaşi top, marca Antena 1 se află pe locul al 19-lea, iar „Libertatea“ –
pe locul 20.