"Lumea RTV" este conceptul pe care se construieste strategia editoriala Realitatea TV pentru perioada 2010-2012. Ce inseamna "Lumea RTV"? Inseamna "o lume a informatiilor valorice din cele mai diverse domenii, o enciclopedie de fapte", "o lume a mesajelor pozitive", in care "stirea de la Realitatea TV este singura care te face sa fii optimist", iar "principala afacere pentru Realitatea TV vor fi cultura si civilizatia", dupa cum arata o prezentare a strategiei, de putin peste patru pagini, depusa la CNA. Documentul mentioneaza ca pe piata media din Romania, in prezent, "nivelul discursului jurnalistic e foarte scazut (...) iar publicul plange ca oferta TV este in totalitate tabloida".
Documentul de prezentare a strategiei a fost depus la CNA inaintea sedintei de marti a Consiliului, in care a fost discutata cererea de prelungire a licentei Realitatea TV. In cadrul sedintei, soldata cu amanarea unei decizii privind prelungirea licentei, reprezentantii Realitatea au spus ca strategia completa este un document mult mai voluminos, dar ca este inca discutat, avand in vedere ca planurile lui Stelian Tanase de repozitionare a postului sunt inca in desfasurare. Dupa cum a spus Stelian Tanase, marti, la CNA, noua grila de programe, de repozitionare a postului, va incepe la inceputul lui 2011.
O nota cu privire la solicitarea prelungirii licentei audiovizuale prin satelit pentru Realitatea TV include date privind structura programelor Realitatea, actionariatul Realitatea Media, situatia licentelor audiovizuale. Aceasta arata, intre altele, ca in actionariatul Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited, ce detine 66,54% din Realitatea Media, apar Vintu Ioana si Vintu Ionut Codrin, fiecare cu 45,35455%, alaturi de Vitalie Dobinda, care apare cu 9,0909%. Restul actionariatului este acelasi cu cel afisat in ultima actualizare de pe site-ul CNA, din septembrie a.