Producatorii brandurilor Bergenbier, Timisoreana si Golden Brau au avut anul trecut o valoare cumulata de peste 1,1 mld. euro, potrivit Anuarului "Cele mai valoroase 100 de companii din Romania", realizat de Ziarul Financiar in parteneriat cu ca
Cea mai valoroasa companie din industria berii a fost filiala locala a producatorului olandez Heineken, care a fost evaluata de Capital Partners la 455 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul precedent.
Faptul ca primii trei jucatori din piata berii sunt prezenti intre primele 100 cele mai valoroase companii din industria locala demonstreaza inca o data cat de competitiva este aceasta piata, in conditiile in care nicio alta companie din industria lactatelor, din panificatie, preparate din carne sau bauturi alcoolice, de exemplu, nu a reusit sa treaca pragul de 200 de milioane de euro. Producatorii brandurilor Bergenbier, Timisoreana si Golden Brau au avut anul trecut o valoare cumulata de peste 1,1 mld. euro, potrivit Anuarului "Cele mai valoroase 100 de companii din Romania", realizat de Ziarul Financiar in parteneriat cu ca
Cea mai valoroasa companie din industria berii a fost filiala locala a producatorului olandez Heineken, care a fost evaluata de Capital Partners la 455 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul precedent.
Faptul ca primii trei jucatori din piata berii sunt prezenti intre primele 100 cele mai valoroase companii din industria locala demonstreaza inca o data cat de competitiva este aceasta piata, in conditiile in care nicio alta companie din industria lactatelor, din panificatie, preparate din carne sau bauturi alcoolice, de exemplu, nu a reusit sa treaca pragul de 200 de milioane de euro.