Braşovul va avea un astfel de magazin pe strada Republicii,
compania operând deja un magazin Kenvelo în această zonă
Grupul Kenvelo, care operează patru branduri pe piaţa românească – Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor şi TimeOut – a anunţat că anul viitor se va extinde agresiv. Brandul TimeOut va avea o extindere importantă, beneficiind de 15-20 locaţii, dintre care opt până la Paşte. Braşovul va avea un astfel de magazin în zona stradală, adică pe strada Republicii, compania operând deja un magazin Kenvelo în această zonă. TimeOut este în prezent la a doua încercare pe piaţa locală, după o pauză de circa trei ani. Prima dată compania a intrat în perioada de boom şi avea un plan ambiţios de cucerire a pieţei cu zeci de magazine. După apariţia crizei, compania a decis să iasă de pe pieţele unde nu avea o poziţie strategică. Acum, el vrea să ajungă la 30 de magazine TimeOut în următorii doi ani.
Brandul american TimeOut este ultimul care a intrat în portofoliul grupului Kenvelo în urmă cu câteva luni. Revenirea brandului american TimeOut pe piaţa locală nu este realizată în sistem de franciză, ci într-un parteneriat, în condiţiile în care acţionarii Kenvelo deţin o participaţie în cadrul TimeOut. Nici în cazul celorlalte branduri din grup nu este vorba de o franciză. Astfel, brandul Tom Tailor este adus în joint-venture împreună cu compania-mamă, iar în cazul Lee Cooper acţionarii Kenvelo au un contract de producţie cu brandul britanic la nivel mondial. Până în toamna anului trecut, grupul Kenvelo cuprindea doar brandul cu acelaşi nume, însă ulterior compania a decis să extindă portofoliul de magazine. Braşovul va avea un astfel de magazin pe strada Republicii,
compania operând deja un magazin Kenvelo în această zonă
Grupul Kenvelo, care operează patru branduri pe piaţa românească – Kenvelo, Lee Cooper, Tom Ta