�O data pe an oamenii de PR ies la lumina�, este moto-ul evenimentului aflat anul acesta la cea de-a patra editie. S-a recunoscut excelenta in domeniul comunicarii si s-au promovat valorile profesiei de PR-ist. Acesta este scopul in sine al evenimentului si asta a demonstrat si GMP, care a fost numita �Agentia de PR a anului�.
Este pentru prima data in istoria Romanian PR Awards cand se acorda un astfel de premiu. Agentia a convins juriul cu rezultatele celor sase campanii de PR inscrise in competitie, campanii implemetate in ultimul an, pentru clientii Unilever, Gabriel Rosia Montana, DTH Television Group (BOOM) si Itsy Bitsy FM. Pe langa aceasta distinctie, agentia a primit si un premiu special pentru pionierat, pentru campania de lansare a radio-ului pentru copii, Itsy Bitsy FM.
�Este o mare onoare pentru noi sa fim agentia de PR a anului, cu atat mai mult cu cat nu vorbim despre o agentie de PR, ci despre un departament, creat in urma cu un an. Suntem mandri ca am avut oportunitatea sa dezvoltam proiecte complexe, unde am putut dovedi creativitate si gandire strategica, iar recunoasterea industriei ne motiveaza si ne incurajeaza sa cautam excelenta in tot ceea ce facem�, spune Ioana Manoiu, PR Director al GMP.
Campaniile GMP au fost apreciate cu entuziasm in randul juriului. �Jurizarea premiilor a fost facuta individual de membrii juriului. Surpriza a fost mare cand am realizat ca toate campaniile inscrise de agentia GMP primisera punctaj foarte bun, iar agentia urma sa primeasca mai multe premii. Decizia de a oferi acest premiu special a fost fireasca, si in calitate de profesor si membru al juriului ma bucur sa vad ca exista o astfel de echipa in Romania,� spune Prof. J�rg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice si Presedinte de onoare al Societatii Germane a Agentiilor de Relatii Publice.
Tempo, cea mai premiata ag