MedLife, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală a serviciilor medicale private a înregistrat o cifră de afaceri de 126 milioane de lei în primul semestru al acestui an, în creştere cu 26% faţă de perioada similară a anului trecut.
Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul corporate, care a avut o creștere de 40% față de primul semestru din 2011, urmat de segmentele de clinici și laboratoare, care au avut o contribuție de 26%. Potrivit reprezentanților MedLife, dezvoltarea favorabilă a business-ului vine și pe fondul investiţiilor greenfield, şi a achiziţiilor susţinute în ultima perioadă, care au condus implicit la extinderea considerabilă a business–ul MedLife și creșterea numărului de clienți atât în Bucureşti cât şi în ţară.
Astfel, în circa 12 luni compania şi-a mărit portofoliul cu 2 hyperclinci, 2 laboratoare, 3 centre de excelenţă în dermatologie estetică, herniologie și patologia tiroidiană, 3 farmacii, precum şi 5 spitale mono şi pluridisciplinare, reuşind să-şi consolideze poziţia de lider de piaţă mai ales pe segmentul spitalelor private.
„Având în vedere evoluția din primul semestru, avem șanse reale să înregistrăm o cifră de afaceri de 60 de milioane euro până la sfârșitul anului și să depășim estimările inițiale, dar acest lucru depinde și de felul în care va decurge dialogul pe care intenționăm să îl purtăm cu Casa Națională de Asigurări. Momentan suntem destul de supărați de felul în care au fost acordate fondurile pentru 2012, dar și de felul în care s-au făcut departajările pentru acestea. Sperăm ca discuțiile pe care le vom iniția cu reprezentanții CNAS să fie urmate și de schimbări favorabile acestui proces de departajare pentru fondurile acordate”, a declarat Mihai Marcu, președinte CA MedLife.
La ora actuală, fondurile oferite de Casa Națională de Asigurări au o pondere mai mică de 8% din cifra