Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a anunţat o nouă metodă de stimulare a vânzărilor. Astfel, clienţii pot locui „de probă” în locuinţa pe care intenţionează să o cumpere. „Cei interesaţi pot opta pentru locuirea de probă într-un apartament similar cu cel ales, gata mobilat până la cele mai mici detalii (veselă, halate de baie, televizor, conexiune Internet), pentru a vedea daca li se potriveşte, cum se înteleg cu vecinii, în c�
Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a anunţat o nouă metodă de stimulare a vânzărilor. Astfel, clienţii pot locui „de probă” în locuinţa pe care intenţionează să o cumpere.
„Cei interesaţi pot opta pentru locuirea de probă într-un apartament similar cu cel ales, gata mobilat până la cele mai mici detalii (veselă, halate de baie, televizor, conexiune Internet), pentru a vedea daca li se potriveşte, cum se înteleg cu vecinii, în cât timp ajung la serviciu”, a anunţat dezvoltatorul Impact. Potrivit reprezentanţilor firmei, noul serviciu, denumit Habiset, este similar unui drivetest auto.
O altă facilitate a acestui sistem este posibilitatea clientului de a renunţa la locuinţa aleasă, avansul fiind returnat. „Orice avans este returnat integral dacă viitorul proprietar nu este mulţumit de apartamentul sau ansamblul pentru care a optat”, mai anunţă Impact.
Scădere mare a profitului faţă de anul trecut
Impact a mai anunţat că va participa la Târgul Prima Casă, desfăşurat la Palatul Copiilor, în perioada 18-20 septembrie.
Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 29,6 milioane lei (7 milioane euro), de 2,6 ori mai redusă comparativ cu valoarea de la finele perioadei similare a anului trecut, de 77,6 milioane lei.
Impact a avut la finele primelor 6 luni un profit net de 2 milioane de lei (482.000 de