Care sunt acele lucruri pe care trebuie să le deţineţi pur şi simplu pentru a reuşi într-o eră în care spiritul antreprenorial reprezintă cel mai bun model inventat vreodată pentru a prospera? Vorbim de simţul misiunii, viziunea asupra clientului sau a produsului, inovarea în mare viteză şi comportamentul intuitiv, care sunt cele patru noţiuni care stau la baza antreprenoriatului, explicate de Larry C. Farrel în cea de-a patra carte a sa, „The New Entreprenurial Age".
Astfel, un antreprenor trebuie să-şi cunoască propria cale pentru a-şi livra produsul şi să intre pe piaţa câştigătorilor, cât şi să aibă pasiune pentru a produce performanţă continuă. De asemenea, pentru succesul său, un antreprenor trebuie să deţină „arma secretă" pentru a-şi învinge concurenţa şi să aibă puterea de a-i place ceea ce face.
Larry C. Farrel, care va susţine în data de 26 septembrie un seminar pentru echipele de top management, explică cele patru fundamente care stau la temelia unei organizaţii, oferind ca exemple lecţii date de mari antreprenori, precum Akio Morita, fondator Sony Corporation, Ross Perot, fondator EDS, Perot Systems, sau Steve Jobs, fondator Apple.
„O scădere a profitului...sau o pierdere de venituri este o dovadă că nu ne-am îndeplinit obligaţiile noastre faţă de societate." Konosuke Matsushita, Fondator Matsushita Electric
SENSUL MISIUNII. Antreprenorii cred că fac ceva important în lume. Ei cred că dezvoltă valoare pentru clienţi, angajaţi şi, desigur, pentru ei înşişi. Acest avânt este denumit de specialişti ca „sentimentul de misiune" cu privire la activitatea lor. Cu toate acestea, acest mare scop poate fi tradus prin două întrebări practice: „ce trebuie să faceţi?" - în esenţă, ce trebuie să produceţi pentru clienţi, şi „cum să duceţi la îndeplinire această misiune?".
Pentru antreprenorii legendari precum Matsushita, aceste două în