Realizatoarea emisiunii „Business B1” vrea să demonstreze că activitatea universitară se poate împleti perfect cu campaniile de modelling
Ana-Maria Ţepuş, realizatoarea „Business B1” a ajuns la subiectele economice serioase după un scurt popas în modelling. Tânăra mămică (are un băieţel de patru ani, Mihai) a fost imaginea Madame şi a pozat pentru reclama Hochland. În parale, predă la ASE, se pregăteşte pentru doctoratul pe care îl va susţine în toamnă, realizează o emisiune economică şi este Secretar General al Camerei de Comerţ România- Malta. Nimic excepţional pentru un copil care la cinci ani visa să devină „om de afaceri”.
Nu întotdeauna frumuseţea a fost un avantaj. „În România deseori este greşit înţeleasă activitatea de fotomodel, prin prisma faptului că multe fete apar la televizor şi povestesc despre experienţa lor de „model”, în condiţiile în care nu au nicio campanie de modă la activ. Dacă adaugi şi faptul că eşti femeie şi mai arăţi şi într-un mod cât de cât plăcut, în unele situaţii trebuie să demonstrezi de trei ori mai mult ca să fii luată în serios. Dar şi efectul final e altul, atunci când depăşeşi statutul de „imagine”, spune realizatoarea.
Şcoala, prima
Preocuparea pentru modelling a început ca un mijloc de a câştiga un ban de buzunar în timpul facultăţii. „S-au ivit câteva momente când am fost tentată să încerc mai mult decât doar să „cochetez”, însă acest lucru ar fi presupus modelling internaţional, deci deplasări pe perioade mai lungi, ceea ce probabil că mi-ar fi afectat studiile. Şi a primat mereu şcoala. Am avut însă şi norocul să lucrez de la început cu o agenţie foarte serioasă- MRA - şi probabil că de aceea colaborarea noastră s-a extins şi după facultate”.
Pe sticlă, „cel mai dificil moment a fost abordarea subiectului fraudelor bancare- pentru că interesele sunt foarte mari, iar mediul bancar are tendinţa câteo