Zilele trecute am fost nevoit să fac un drum la oficiul poştal din Bucureşti, unde sunt arondat, pentru a ridica o recomandare. Nu mai fusesem la poştă de câteva săptămâni, când a trebuit să achit o factură de energie electrică.
Ca şi client, din experienţa anterioară, ştiam care este situaţia la oficiile poştale, deoarece, ori de câte ori primesc un aviz, o recomandată, un colet sau sunt nevoit să achit diverse facturi, trebuie să apelez la serviciile acestei instituţii.
De cele mai multe dăţi încercam pe cât puteam să evit Poşta Română deoarece ştiam care sunt greutăţile şi nepălăcerile prin care treceam ca şi client: aglomeraţia infernală de la ghişee, cozile interminabile, bulibăşeala de la oficii, lipsa de informaţii, lipsa de operativitate şi de profesionalism a funcţionarilor angajaţi aici şi lista nemulţumirilor ar putea continua.
Am avut destule treburi la această instituţie când din cauzele amintite mai sus şi din lipsa timpului de pierdut pe la cozi, am renunţat pur şi simplu, hotărât să nu mai vin niciodată la vreun oficiu poştal, dar revenind frecvent din lipsă de alternative. Pentru că dacă îţi soseşte un aviz de la poştă numai aici te poţi duce să-ţi ridici obiectul avizat. Nu ai cum să te duci în altă parte.
Au fost cazuri când am asistat la scene penibile, certuri, apostrofări, blesteme în incintele poştale din Bucureşti între clienţi total nemulţumiţi şi funcţionari ai acestei instituţii.
Poşta Română a rămas aceeaşi după restructurare
FOTO Paul Stan
Recent, un comunicat al acestui mamut de stat anunţa:
„Poşta Română a încheiat selecţia personalului aferent procesului de restructurare. Peste 65% dintre angajaţii ce vor părăsi compania au optat individual pentru înscrierea în procesul de disponibilizarea colectivă.
Procesul de restructurare a Poştei Române are ca obiectiv pe termen scurt re