care se deplasa regulamentar pe sensul opus. Conform purtătorului de cuvânt al guvernului, Tăriceanu era însoţit de un echipaj al Serviciului de Protecţie şi Pază, aşa cum este prevăzut în care se deplasa regulamentar pe sensul opus. Conform purtătorului de cuvânt al guvernului, Tăriceanu era însoţit de un echipaj al Serviciului de Protecţie şi Pază, aşa cum este prevăzut în regulament. Sepepiştii au fost cei care au acordat primele îngrijiri şi au anunţat Salvarea şi Poliţia.
Din primele cercetări făcute la faţa locului a reieşit că Tăriceanu a sărit de pe motocicletă în momentul în care şi-a dat seama că nu mai poate s-o controleze. Poliţiştii spun că acest reflex i-ar fi salvat viaţa premierului, care a scăpat doar cu o entorsă la genunchi. Pe asfalt, la aproximativ 10-15 metri de locul impactului, puteau fi văzute urmele lăsate de barele de protecţie ale motocicletei. La rândul său, şoferul Fordului, un angajat al firmei Dupont România, a încercat să evite ciocnirea încercând să iasă în exteriorul drumului. Cu toate acestea, izbitura a fost puternică, declanşând cele două airbaguri frontale ale Fordului Mondeo. Toată partea frontală a maşinii a fost făcută zob, impactul ajungând până la motor. De altfel, Fordul a fost ridicat de la locul accidentului pe o platformă.
Conform legii, poliţiştii i-au reţinut permisul de conducere premierului până la finalizarea cercetărilor. În acest timp, Tăriceanu are însă voie să conducă în baza unei dovezi de circulaţie eliberate marţi seara. După ce Poliţia Rutieră va finaliza cercetările, dosarul va fi trimis către Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, autoritatea abilitată să-l cerceteze pe premier. Tăriceanu ar putea, cel mult, să rămână fără permis pentru o perioadă de 90 de zile şi o amendă.
SPP nu are nicio răspundere
Pentru că premierul Călin Popescu Tăriceanu a "noti