In luna iulie, intr-una din putinele sali de expozitie, in care se poate vedea arta contemporana de calitate (Galeria SPACE de la Centrul International de Arta Contemporana), publicul bucurestean s-a In luna iulie, intr-una din putinele sali de expozitie, in care se poate vedea arta contemporana de calitate (Galeria SPACE de la Centrul International de Arta Contemporana), publicul bucurestean s-a putut "intalni" cu lucrarile Getei Bratescu. Acestea sunt surprinzatoare prin forta lor, iar pentru a le intelege mai bine nu trebuie sa uitam ca artista a absolvit, pe langa Academia de Arte Plastice (principala motivatie a fost aceea ca il va intalni pe Camil Ressu, pe care il admira, pentru desenul sau), si Facultatea de Filologie (urmata, in special, pentru cursurile lui Calinescu). Astfel, artistei ii place sa se "joace" cu imaginea vizuala si scrisa, deopotriva. De asemenea, are acea disponibilitate pentru nou, iar toate materialele in care a simtit nevoia sa lucreze au fost redimensionate sau resimbolizate dupa ce au trecut prin mainile ei. A desenat, a facut fotografie, a pictat, a facut colaje si tapiserie, a scris "asa cum face un profesionist, nu un artist care vrea sa se explice", iar acum are un nou proiect, despre care nu vrea sa spuna nimic, protejand cu grija surpriza. In atelierul ei, de fapt o parte din casa, se afla si masuta pe care scrie, si masa de lucru pentru desene, si culorile, si cartile, dar si lucrarile; doar cateva "la vedere", restul fiind pastrate in sertare. "Artistul are o dubla viata de atelier - o viata este cea de singuratate si reculegere, iar o alta este cea prin care absorbi undele de dinafara. Aceste doua stari au functionat, in cazul meu, impreuna. In atelier, eu m-am inventat pe mine insami. Fiind deschisa la noutate, mi s-a parut ca stagnarea, repetitia saracesc lumea. Pana la urma, atelierul nu este un "turn de fildes" in care te