Campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" în care oameni fără adăpost au prezentat rubrica Meteo, în cadrul jurnalului Focus, a câștigat 6 Lei de Argint (Silver Lions) și un Bronz (Bronze Lion) la ediția de anul acesta a festivalului de la Cannes.
Pentru un om al strazii, prognoza meteo face diferenta intre viata si moarte. Pornind de la acest adevar, campania „Days of hope” a adus oameni fara adapost in fata telespectatorilor intr-un mod memorabil. Acestia au luat locul prezentatorilor meteo in cadrul principalului buletin de stiri al Prima TV.
“Implicarea sociala este o traditie a jurnalelor de stiri Focus. Privim cu mare incredere orice proiect social care ar putea sa aduca “un gram de bine” celor aflati in nevoie, iar atunci cand reusim acest lucru, multumirea si satisfactia sunt nepretuite. Multumesc celor de la Saatchi&Saatchi care au venit cu propunerea, precum si colegilor mei care au sustinut aceasta campanie”, a declarat Nicoleta Gavrila, Head of News, Prima TV. “Suntem extrem de fericiti.
Cannes Lions e un fel de Oscar al lumii publicitare si, evident, faptul ca am fost premianti inseamna nu numai un castig pentru Saatchi, este un castig pentru România. Am reusit, probabil, cu putin noroc si munca grea din partea tuturor echipelor implicate in aceasta campanie si, bineinteles, datorita PRIMA TV, pentru contributia deosebita la aceasta campanie", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi Romania, companie care a susținut campania.