Rezultate mixte in randul publisherilor si regiilor online din Romania pe anul 2011, cateva dintre principalele regii si unii publisheri inregistrand cresteri importante ale veniturilor. Vezi cum au evoluat principalii jucatori din piata anul trecut, pe un segment ce se anunta ca ar putea evolua puternic in urmatoarea perioada.
Rezultatele sunt oficiale, inregistrate la Ministerul de Finante. Cursul mediu folosit pentru transformari a fost 4,3 lei/euro.
Mediafax Group, companie ce reuneste afacerile de media ale lui Adrian Sarbu in Romania inclusiv pe print, a inregistrat in 2011 venituri de circa 16,1 mil. euro si un profit de 19.000 euro. In 2010 grupul genera o cifra de afaceri de 547.000 euro la pierderi de 415.000 euro. NOTA – noua companie s-a format la jumatatea lui 2010, prin unirea operatiunilor media ale lui Adrian Sarbu.
Regia Goldbach Audience, fosta ArboInteractive, a generat in 2011 venituri de 2,5 mil. euro, in scadere cu circa 28% de la 3,2 mil. euro in 2010. Compania a pierdut 217.000 euro anul precedent, similar cu 2010 cand regia pierdea 216.000 euro.
La randul sau Mediacafe, companie care reprezinta in exclusivitate vanzarile Yahoo pe piata locala, a afisat in 2011 afaceri de 2,3 mil. euro in crestere fata de 2,1 mil. euro in 2010. Compania a generat profit de 243.000 euro, in crestere puternica fata de 2010 cand firma inregistra profit de doar 38.000 euro.
Internet Corp, publisherul Wall-Stret.ro, si-a crescut cifra de afaceri in 2011 cu 23%, pana la 2,2 mil. euro. Expansiunea pe mai multe segmente din piata a obligat compania sa investeasca puternic, fapt care a dus la pierderi pe anul precedent de 160.000 euro, comparat cu profitul net de 242.000 euro inregistrat in 2010.
Q2M, regia lansata de Dragos Stanca in toamna lui 2010, a generat anul trecut venituri de 1,44 mil. euro la un profit de 138.000