Reprezentanţii unui hotel au cerut suna de 1200 de lire unei femei care şi-a anulat rezervarea întrucât starea ei de sănătate se agravase, scrie Daily Mail. Cererea hotelului a fost făcută la o lună după ce femeia a decedat, aceasta fiind bolnavă de cancer.
Anthea Shaw a fost diagnosticată cu cancer, însă nu a vrut să moară înainte de a avea ocazia să petreacă o ultimă vacanţă alături de familie. În acest sens, femeia a făcut o rezervare la hotelul Riviera, din Sidmouth, Marea Britanie. Cu şase săptămâni înainte de data rezervării, starea acesteia s-a înrăutăţit, astfel că fiica sa, Rebecca Wagstaffe, a fost nevoită să anuleze rezervarea. La trei săptămâni distanţă, Shaw a decedat.
Reprezentanţii hotelului nu au fost mulţumiţi de această anulare. La o lună de la decesul femeii, au trimis fiicei acesteia o scrisoare, prin care cereau suma de 1200 de lire, acest lucru deşi femeia plătise un avans de doar 150 de lire. Motivul invocat de hotelieri a fost că anularea s-a făcut „în ultimul moment” şi nu au avut timp să găsească alţi clienţi pentru a ocupa camerele închiriate. Suma cerută reprezintă echivalentul perioadei pe care Shaw şi familia sa urmau să o petreacă la hotel.
DIN ACEEAŞI CATEGORIE: O zi pe care nu o va uita prea uşor. Gestul INCREDIBIL făcut de o viitoare MIREASĂ, în timpul pozei de LOGODNĂ | GALERIE FOTOPoveste INCREDIBILĂ. Şi-a părăsit soţia şi copiii, dar s-a întors după 16 ANI şi s-a însurat cu un BĂRBATCele mai GRAVE accidente feroviare din ISTORIE. ROMÂNIA, în top | GALERIE FOTO
Fiica britanicei a fost şocată când a primit scrisoarea din partea reprezentanţilor hotelului, mai mult cu cât ea se aştepta ca, dimpotrivă, aceştia să-i returneze avansul plătit de mama sa. Revoltată, Wagstaffe a făcut publică cererea hotelului pe site-ul TripAdvisor, gest care nu a fost pe placul hotelierilor. Aceştia au anunţat, însă, că s