Programul antifumat, a cărui imagine este vedeta TV, a devenit cunoscut în ultimele zile datorită gafei pe care au făcut-o jurnaliştii de la Antena 2 Campania antifumat a costat trei
Programul antifumat, a cărui imagine este vedeta TV, a devenit cunoscut în ultimele zile datorită gafei pe care au făcut-o jurnaliştii de la Antena 2
Campania antifumat a costat trei milioane de lei, adică peste 800.000 de euro, bani din bugetul Ministerului Sănătăţii.
Campania antifumat este un soi de afacere de familie. Soţul Mihaelei, Elan Schwartzenberg, a câştigat la sfârşitul lunii mai licitaţia în urma căreia a fost ales să realizeze afişajul stradal, care va dura cinci luni.
Consorţiul Seaview, la care Elan Schwartzenberg este acţionar, a câştigat licitaţia de peste 800.000 de euro demarată de Institutul Naţional de Pneumologie "Marius Nasta", cel care se ocupă de campania în sine.
Motivele pentru care acesta a câştigat au fost spaţiul mare de afişaj la un preţ convenabil şi imaginea Mihaelei Rădulescu, care urma să promoveze campania.
La această licitaţie a participat şi agenţia GMP, firma lui Felix Tătaru, renumită, mai ales, pentru campaniile realizate pentru Traian Băsescu.
Mihaela Rădulescu declara, în iunie, după terminarea licitaţiei, că nu are de gând să primească bani pentru campanie.
"E nevoie să mai menţionez că pentru absolut nicio campanie nu am cerut sau primit vreun onorariu?" şi tot aceasta mărturisea: "Iată cum doi oameni capabili, întâmplător soţ şi soţie, fac şi altceva în afară de sex împreună!", comentează vedeta în legătură cu câştigarea licitaţiei de către soţul ei.
Scandalul începe din Antena2
Zilele trecute, Mihaela Rădulescu a fost pusă într-o situaţie penibilă şi neprofesionistă de către colegii din Antena 2, Amy Thera şi Andrei Vulpescu. Aceştia au preluat un afiş al campaniei cu text