Noul site de email Outlook.com, detinut de gigantul IT Microsoft, devine incepand de astazi principalul competitor al serviciilor Gmail si Yahoo Mail, pe piata din Statele Unite. Site-ul a fost inca din iulie intr-o faza de pretestare, timp in care a adunat 60 de milioane de utilizatori activi.
Acest lucru i-a determinat pe cei de la Microsoft sa inceapa o campanie intensa de promovare, punand la dispozitie un buget de 30-90 de milioane de dolari. In acelasi timp, Microsoft va redirectiona toti utilizatorii serviciilor Hotmail sau MSN.com, care vor fi ulterior inchise, spre Outlook.
Campania de promovare a Outlook se suprapune cu o campanie anti-Gmail, intitulata “The Scroogled”, in care se lanseaza acuzatii asupra Gmail, conform carora acestia scaneaza continutul mesajelor pentru a crea anunturi publicitare corelate cu subiectele aparute in mesaje.
La momentul de fata, campania pentru promovarea Outlook a lansat doua spoturi publicitare, “Get Going” si “Get Sweep: Automate your inbox”, in care sunt prezentate cateva dintre noutatile si avantajele pe care le ofera platforma de email a Microsoft.
Noul site de email Outlook.com, detinut de gigantul IT Microsoft, devine incepand de astazi principalul competitor al serviciilor Gmail si Yahoo Mail, pe piata din Statele Unite. Site-ul a fost inca din iulie intr-o faza de pretestare, timp in care a adunat 60 de milioane de utilizatori activi.
Acest lucru i-a determinat pe cei de la Microsoft sa inceapa o campanie intensa de promovare, punand la dispozitie un buget de 30-90 de milioane de dolari. In acelasi timp, Microsoft va redirectiona toti utilizatorii serviciilor Hotmail sau MSN.com, care vor fi ulterior inchise, spre Outlook.
Campania de promovare a Outlook se suprapune cu o campanie anti-Gmail, intitulata “The Scroogled”, in care se lanseaza acuzatii asupra Gmail, conform carora aces