Mara Costea este o elevă în vârstă de 18 ani care a reuşit să-şi transforme marea pasiune, moda, într-un business, într-o perioadă în care numărul antreprenorilor care-şi pun lacăt pe uşă creşte alarmant. Bucureşteanca, mutată de câţiva ani buni în Bistriţa a abordat un domeniu cel puţin pretenţios: brand-urile considerate de lux.
Cizmuliţe UGG, Chanel, Guess, Zara, Dior, toate aceste brand-uri celebre au fost adunate de către Mara Costea, o elevă de clasa a XII-a, pe pagina sa de Facebook.
Tranzacţiile cu produse de firmă au început abia anul trecut în vară, însă pasiunea pentru tot ce înseamnă haine şi modă este conservată încă din copilărie.
„De aproape 3 ani eu îmi procur haine de pe Internet, iar vara trecută, respectiv în iunie, m-am decis să „împărtăşesc” ca să zic aşa şi cu fetele de pe facebook secretele mele în materie de haine, încălţăminte etc. La început am pus doar câteva haine, fără a adăuga comision la suma iniţială, însă am văzut că aşa mare interes a fost stârnit în rândul fetelor din Bistriţa şi nu numai, încât am zis să încerc să pornesc un mic business”, povesteşte Mara.
Investiţia iniţială a fost minimă, Mara asigurându-se ca la fiecare comandă viitorul posesor al hăinuţei să achite un avans. Deşi pare o simplă intermediere, adolescenta petrece ore în şir documentându-se despre ultimele tendinţe şi alegând hainele pe care să le promoveze mai apoi pe pagina sa de Facebook.
„Ţin cont de ultimele tendinţe în modă, deoarece mă uit foarte des la ultimele colecţii haute couture din întreaga lume şi„ de asemenea ţin cont de gusturile mele şi cam ce şi-ar dori fetele şi doamnele din zilele noastre, explică tânăra.
Sectorul în care s-a aruncat Mara cu un curaj demn de remarcat nu o încurcă, ci mai mult, o ajută să vină cu ceva nou pe piaţa bistriţeană, unde haine de la marile c