Videoclipurile cântăreţei Inna au depăşit un miliard de vizualizări pe platforma online YouTube, informează managementul artistei.
Piesa "Hot" a strâns peste 10 milioane de vizualizări
Cel mai popular artist online este Justin Bieber, cu 11 miliarde de vizualizări, urmat de Michael Jackson, cu 7,6 miliarde, Rihanna, cu 7,4 miliarde vizualizări, şi Lady Gaga, cu 7,1 miliarde de vizualizări. De asemenea, Enrique Iglesias are 1,9 miliarde de vizualizări, Christina Aguilera - 2,1 miliarde, Justin Timberlake - 2 miliarde, iar Jennifer Lopez - 2,2 miliarde vizualizări.
Piesa "Deja-vu" a strâns peste 48 de milioane de vizualizări
Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu. Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, "Hot".
Piesa "Sun is Up" a strâns peste 8 milioane de vizualizări
În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. "Hot" a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat - toate single-urile lansate, "Love", "Deja-Vu", "Amazing", "Sun is Up" au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai mari premii internaţionale în domeniu.
Piesa "Amazing" a strâns peste 56 de milioane de vizualizări
În decembrie anul trecut, cântăreaţa română Inna a fost desemnată cel mai bun artist din anul 2011, la gala muzicală Les Trophees de la Nuit.
Videoclipurile cântăreţei Inna au depăşit un miliard de vizualizări pe platforma online YouTube, informează managementul artistei.
Piesa "Hot" a strâns peste 10 milioane de vizualizări
Cel mai popular artist onli