Producătorul sud-coreean de electronice Samsung a lansat joi un model de notebook ultra-subţire menit să concureze pe segmentul computerelor mobile de top dominat în prezent de Apple, cu seria MacBook, scrie Reuters.
Samsung este cel mai redutabil competitor al lui Apple la capitolul vânzări, atât pe piaţa de smartphone-uri cât şi pe cea a tabletelor, unde a reuşit să se impună cu modele din seria Galaxy. Acum, grupul coreean ţinteşte segmentul notebook-urilor de top, unde va concura cu seria MacBook.
MacBook Air, un laptop care se comportă ca un smartphone
Samsung a lansat joi notebook-ul 9 Series care va concura cu modelul ultra-subţire de la Apple, MacBook Air, apărut pe piaţă în luna octombrie a anului trecut. Compania coreeană a anunţat un preţ de pornire de 2.200 de dolari, modelul din Seria 9 urmând să fie lansat la în America şi Europa începând cu luna martie.
Apple a reuşit să depăşească la finalul anului trecut liderul pieţei de calculatoare mobile - Hewlett-Packard - dupăce şia sporit vânzările de tablete şi notebook-uri la 10 milioane de unităţi, volum care i-a extins cota de piaţă la 17%. HP a vândut cu un milion de unităţi mai puţin, coborând pe locul al doilea, cu o cotă de piaţă de 15,6%.
Samsung ţinteşte anul acesta locul şase în piaţă, de la poziţia a şaptea ocupată în prezent.
Producătorul sud-coreean de electronice Samsung a lansat joi un model de notebook ultra-subţire menit să concureze pe segmentul computerelor mobile de top dominat în prezent de Apple, cu seria MacBook, scrie Reuters.
Samsung este cel mai redutabil competitor al lui Apple la capitolul vânzări, atât pe piaţa de smartphone-uri cât şi pe cea a tabletelor, unde a reuşit să se impună cu modele din seria Galaxy. Acum, grupul coreean ţinteşte segmentul notebook-urilor de top, unde va concura cu seria MacBook.
MacBook Air,