Criza este o oportunitate pentru brandurile noi, care si-au amanat planurile de intrare pe piata din Romania din cauza costurilor foarte mari de pana acum, este de parere Corneliu Chiriliuc, directorul de comercializare al Cegis Imobiliare, companie care administreaza 12 mall-uri din tara, inclusiv Grand Arena Mall.
Grand Arena Mall, situat in cartierul Berceni din Capitala, va fi deschis miercuri, iar dezvoltatorul Euroinvest Intermed a incredintat inchirierea si administrarea sa companiei Cegis Imobiliare. Reprezentantii Cegis cred ca inchirierea si inaugurarea unui mall intr-o perioada in care se incearca prin orice mijloace reducerea cheltuielilor este neschimbata, iar creativitatea tacticilor face diferenta, indiferent de contextul economic.
“Criza aduce si o serie de oportunitati, pentru ca cerne retailerii adevarati de cei «de carton», care si-au inceput afacerea fara a avea sustinere si un plan pe termen mediu si lung, profitand doar de conjunctura pietei. Pe de alta parte, noile branduri, care nu sunt in prezente in Romania, isi pot deschide acum primele magazin, cu costuri mult mai mici decat in urma cu un an”, a declarat, pentru Wall-Street, Corneliu Chiriliuc, directorul de comercializare al Cegis Imobiliare.
Cegis Imobiliare opereaza in Romania din anul 2003 si administreaza 11 centre comerciale: trei in Bucuresti - Orhideea, Esplanada, Carrefour Colentina si restul in tara: Carrefour Ploiesti, Carrefour Brasov, Promenada Mall – Bacau, Promenada Mall – Focsani, Tom – Constanta, Felicia – Iasi, Era - Iasi, Era – Oradea, la care se adauga Grand Arena Mall.
Oficialul Cegis este de parere ca atitudinea chiriasilor de centre comerciale s-a schimbat din toamna anului trecut, iar aceasta modificare se reflecta in viteza cu care acestia iau deciziile de inchiriere. “Spre exemplu, daca anul trecut o decizie era luata de majoritatea reta